måndag 30 december 2013

Gott Nytt År!

När julen väl kommer lägger sig ett lugn, det är just så jag skulle vilja ha hela advent även om jag förstår att det är en omöjlighet. Just nu njuter jag av det lugnare tempot, långa frukostar, tid att träna och att laga mat. I morgon är det sista dagen av 2013 och snart börjar ett helt nytt år fyllt av nya förväntningar, förhoppningar och planer. Jag håller tummarna för att det ska bli ett riktigt bra år fyllt av det bästa både för er och för världen! GOTT NYTT ÅR!

12 kommentarer:

  1. Det gör jag också, håller tummarna alltså för ett bra kommande år och så önskar jag dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År. Det är så skoj att du tittar in på min sida och kommenterar, det gör mig så glad. Kram Kersti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du uppskattar det. Jag tittar förstås in för att jag gillar dina inlägg! Kram till dig.

      Radera
  2. Ja vi får önska oss alla ett riktigt bra nytt år. Här njuter jag också av ett lugnare tempo nu under jullovet. Samlar kraft inför en ny skoltermin med mina 25 sexåringar i januari.
    Ha en fin nyårsaftonskväll och Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
    Kram från Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är något jag också hoppas på - ett riktigt bra 2014 för oss alla. Hoppas att det går bra med din klass och skolan. Kram!

      Radera
  3. Gott Nytt År till dig och familjen!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  4. God fortsättning Eva! Ser fram emot att fortsätta följa dina blogg och facebook-sida. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du tittar in. Jag önskar att jag skulle hinna med att göra fler inlägg. Kram, Tant Gul!

      Radera
  5. Svar
    1. Tack Amy, vad kul att du gillar mina bilder! Kram och god fortsättning till dig.

      Radera
  6. God fortsättning på det nya året, hoppas att det blir ett toppenår!
    Kram

    SvaraRadera