fredag 14 februari 2014

Jag önskar er alla en trevlig och kärleksfull kväll och helg!

18 kommentarer:

  1. Tack för alla fina kommentarer. Önskar dig också en jättefin alla hjärtans dag. Kram! /Tant Gul :-)

    SvaraRadera
  2. Det är så snyggt med rött och rosa.
    Kul om du kommer på bokfesten.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan verkligen vara effektfullt. Vill gärna komma, det skulle vara väldigt kul. Ska bara kolla datumet. Allt gott till dig!

      Radera
  3. Jag önskar dig detsamma! Kram

    SvaraRadera
  4. Oh men sâ ljuvligt! Hoppas du hade en mysig kväll, och en vilsam helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sara, jag hade en ovanligt lugn helg vilket var just vad jag behövde.

      Radera
  5. Lite så här i efterskott så hoppas jag att du hade en bra ♥-dag och helg också. Våren börjar närma sig men fortfarande är det ganska kallt och trist i naturen, vi åkte in till botaniska trädgården och gick runt i växthusen, där var det varmt och skönt.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Camilla! Visst märks det att våren börjar närma sig. Ofta är egentligen våren ganska trist i färg, ändå är den så fantastisk. Varje litet tecken blir betydelsefullt. Man borde gå till växthus ofta under vintern för att få lite sommarkänsla.

      Radera
  6. det har gått lite tid sen den 14:de men hoppas att du har en skön helg. Det är vår i luften.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kersti, jag är usel på att uppdatera bloggen. Det har verkligen gått lång tid sedan sist och nu tror jag att våren är på gång på riktigt efter allt regnande.

      Radera
  7. Hej min vän nässelblomman, som jag tänkt pâ dig. Hoppas att du mâr bra. Värme.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så roligt att du tittar in hos mig! Och roligt att du också bloggar en del fortfarande. Jag önskar att jag var mer aktiv både här med min egen blogg och att jag hade mer tid att kika in hos andra. Kram:)

      Radera
  8. Vad vacker bild!

    Tack rara du för fina ord hos mig - resan var verkligen jättehärlig!

    KRAM

    SvaraRadera